Vores telefonbog er nu tilgængelig i webapp form. Ønsker du at prøve den?

Nej tak Ja tak

x
Guides

Hvornår kan forbrugeren klage?

 

Forbrugere kan klage over arbejdets kvalitet og/eller pris hvis:

  • Forbrugeren har reklameret skriftligt til den virksomhed, som forbrugeren har en aftale med om udførelsen af arbejdet.
  • Virksomheden har afvist reklamationen eller undladt at reagere på reklamationen
  • Forbrugeren har betalt den del af regningen, der ikke er uenighed om - se vedtægternes § 18, stk. 4.

Vedtægternes § 18

Vedtægter

De gældende vedtægter for Byggeriets Ankenævn er trådt i kraft 1. februar 2016.
Alle henvisninger på hjemmesiden henfører til de gældende vedtægter.

Gældende vedtægter

Vedtægter gældende fra d. 1 januar 2013 til d. 31. januar 2016.

Tidligere vedtægter